wtorek, 23 kwietnia 2013

Wiosna - ach to Ty~!

Moje Drogie,

wybaczcie mi tak długa absencję, ale splot zdarzeń różnych nie pozwolił mi na zajęcie sie blogiem, tak jakbym tego chciała... Ba! Nie pozwolił mi na to w żaden sposób :)


Jak Wasze samopoczucie, gdy nadeszła już nasza piękna wiosna? :) Ciepło, słonecznie - aż żyć się chce!
Gdyby nie fakt, że muszę chodzić do pracy... Ech... to teraz siedziałabym u rodziców na ich tarasie i wygrzewała kości niczym kotka po zimie :)


Ale z drugiej strony nie ma co narzekać, bo zaraz - już tuż tuż - nadejdzie długi weekend majowy! :) Jakie macie plany? Gdzie ruszacie? a może jak ja spędzicie go we wspaniałej pracy, a wykorzystacie jedynie wolne od pracy dni? ;)

Mogę Wam zdradzić, że mój plan wygląda następująco - Pierwszego lub trzeciego maja chciałabym abyśmy razem z R. ruszyli gdzieś wspólnie na piknik. Tak dawno nie byłam na wypadzie tego typu, że aż się rwę! :) Muszę tylko znaleźć ciekawe i ustronne miejsce... Może Wy znacie jakieś dobre na tego typu odpoczynek?



Kocyk, koszyk pełen pyszności, wkoło cisza spokój i my :) Czyż to nie wspaniały plan? :)

Całuję,
Lilly







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz