wtorek, 21 maja 2013

Zdjęcia

Kochani,

podczas gdy kolejna aczkolwiek ostatnia część "Polskiego Retro" się tworzy chciałabym uzyskać Waszą radę w jednej kwestii :) Nie jest to w prawdzie problem życia i śmierci, ale warto zasięgnąć opinii Fachowców przez duże F :)

Otóż kiedy zakładałam tego bloga, nie robiłam tego aby wstawiać tu swoje zdjęcia, lecz aby pisać o tematyce jaka Was i mnie fascynuje ;) ale ostatnio doszłam do wniosku, że może fajnie byłoby wrzucić co jakiś czas kilka fotek autorki bloga.

Co sądzicie na ten temat? Czy macie ochotę zobaczyć Lilly? ;)

Jaka odpowiedź by nie była - ja się nie obrażę ;)

PS - będę wdzięczna za wylewne komentarze :)

Całuski i buziaczki ;)
Lilly

5 komentarzy:

  1. Ach Kochana S. - jesteś jak burza z szybkością odpisywania na komentarze ;)

    znam ;) i oczywiście jest ono (Twe zdanie) bardzo istotne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia w stylizacjach - oczywiście! Dobrze czasami zobaczyć inspirujące pomysły innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy będą inspirujące, choć mam nadzieję że tak, a że w stylizacjach to na pewno ;)

      Usuń