poniedziałek, 10 grudnia 2012

Wyniki konkursu!

Moje Kochane,

Chciałabym ogłosić wszem i wobec, że konkurs "moja burleska, mój retro świat" dobiegł końca a co za tym idzie nagrody są do rozdania! :)

Mikołajkowe upominki :)

Urzekłyście mnie swoim postrzeganiem świata retro i gdybym mogła, każdej z Was wręczyłabym nagrodę główną :)

Jednak zwyciężczyni może być tylko jedna i jest nią... TESS!!! Moje gratulacje Tess za zajęcie pierwszego miejsca :) Tu chciałabym nadmienić, że (choć początkowo nie przewidziane ;) zostanie również wręczone wyróżnienie - a leci ono do... Małgosi M. !

Czym jest burleska dla Tess?


Sukienki w grochy
Pas i pończochy
Pasties, gorsety
Szpilki sztylety
Usta czerwone
Brwi podkreślone
Na oku kreska
Moja burleska !


Dziewczęta koniecznie napiszcie do mnie proszę (na mail) swoje dane do wysyłki nagród :)


Dziękuję Wam Kochane za wzięcie udziału w konkursie i do zobaczenia przy następnym ;)

Całuję,
Lilly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz