środa, 12 czerwca 2013

Boca Burgers~!

Kochani,

kto z nas nie lubi dobrego soczystego hamburgera? :) Ja przyznaję się bez bicia, że je uwielbiam, choć nie zawsze mam okazję do zjedzenia naprawdę dobrego - no i trzeba też dbać o "wahającą się" linię ;) A jeśli dodać do tego typowo amerykański charakter wnętrza nawiązujący do barów lat 50-tych? :) Czy może być coś lepszego? ;) Czy można się takiemu oprzeć i nie wejść? Po sobie mogę Wam powiedzieć, że się nie da! :)

W zaufaniu jednak mogę Wam zdradzić, gdzie znajduje się ten fantastyczny, choć nieduży lokal :) Tam zjecie porządną bułę z porządnym kawałem mięcha i dowolnymi dodatkami - a wierzcie mi, jest w czym wybierać ;)

Pewnie powiecie, że trzeba za taki zestaw lub samego hamburgera słono zapłacić - otóż nie! :) Ceny samych burgerów jak i zestawów są na prawdę przystępne i sama byłam tym faktem mocno zaskoczona :) 

Ale co ja będę tu Was przekonywać - najlepiej sprawdzić samemu ;) Owa tajemnicza lokalizacja to Boca Burgers przy ulicy Oboźnej 9. 

Jak to wszystko wygląda na miejscu? Ano burger podany jest na drewnianej tacce razem z sałatką coleslaw (która swoją drogą  jest po prostu przepyszna) i bardzo dobrymi frytkami. Uwieńczeniem całej kompozycji jest flaga z logo Boca Burgers, która jest po prostu urocza i sprawia przyjemność takim gadżeciarom jak ja ;)  

Namówiłam Was? Bo mnie już zaczęło burczeć w brzuchu ;) 

Całuję,
Lilly






i przyłapana Lilly na konsumpcji ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz