poniedziałek, 10 czerwca 2013

Otwarcie nowego Benefitowego Brow Bar-u~!

Kochani,

czy wspominałam Wam już, że moją ukochaną marką kosmetyków jest Benefit i wszystko co z nią związane? ;) Jak możecie się więc domyślić, po przeczytaniu postu na FB, że na wszystkie BeneFans czeka impreza z okazji otwarcia nowego Brow Baru nie mogło być inaczej - musiałam się tam pojawić :)

Wielką fetę z okazji otwarcia widać było już w sumie od samego Ronda Dmowskiego - nawet pomimo standardowej ostatnio pogody ;) Tak więc zastanawiając się co zastanę w środku, przemierzałam szybkim krokiem Marszałkowską, aż w końcu dotarłam i... stanęłam przed wejściem zachwycona już samym początkiem :)



Dziewczęta witały wszystkich zainteresowanych, a tych nie zainteresowanych starały się wciągnąć w zabawę :) Kiedy weszłam już do środka, mym oczom ukazały się stanowiska Brow Baru, przy których oczywiście stały dwie Moje Ulubienice, ale o tym za chwilkę :) 

Choć to one rzuciły mi się pierwsze w oczy to popychana przez jakąś siłę skierowałam swój wzrok bardziej na prawo, a tam ukazał się mym oczom duży stół zastawiony takimi smakołykami jak różowe babeczki o smaku kawowym (!) - było to dość osobliwe doznanie ;)


Różowe, acz kawowe babeczki ;)

Gdy zwróciłam ponownie swój wzrok w kierunku nowych stanowisk Brow Baru dostrzegłam przy jednym z nich nikogo innego jak samą Vintage Girl :) Siedziała grzecznie u Wszech Mistrzyni Brwi Kasi Bogdańskiej i czekała na wynik jej twórczej pracy :) a ja w międzyczasie pstryknęłam im kilka zdjęć ;)




Vintage Girl i Wszech Mistrzyni Kasia Bogdańska

W międzyczasie, oczekując na Wszech Mistrzynię Kasię oraz Przeuroczą Ekspertkę Karolinę Drzewaszewską, a dając odpocząć Vintage Girl od aparatu ;) poszłam raz jeszcze popatrzeć na to co dzieje się wokół stanowisk. A wierzcie mi - działo się i to dużo~! 

Przy kąciku napojowo -żywieniowym krzątały się pięknie ubrane i uczesane Benefitki dbając o dobre samopoczucie wszystkich kobiet, które przyszły albo zapoznać się z nowym Brow Barem, albo od razu zrobić się na bóstwo :)






Z drugiej strony zaś - a dokładnie po drugiej stronie szyby :) - dziewczyny świetnie się bawiły, a tańcem zachęcały wszystkie kobiety do wejścia w świat Bnefitu. Aż żałuję, że nie zdołałam uchwycic tego swoją żałosną imitacją kawery w telefonie :) Zawsze to coś, a i Wam mogłabym wtedy pokazać jak kolorowo i optymistycznie było tego dnia :)






W końcu nastał czas, gdy mogłam bez skrępowania zabrac trochę czasu Mym Ulubienicom :) I tak oto chwilę pogadawszy, nie mogłam odmówic sobie uwiecznienia ich pięknych fryzur, makijażu i ubioru ;)

 Wszech Mistrzyni Kasia Bogdańska


Przeurocza Ekspertka Karolina Drzewaszewska

Jak okreslił mój R. na zdjęciach z dziewczynami wyglądam niczym Columbo~! :D (który nota bene też jest retro, choć poza płaszczem mam nadzieję, że nie widać żadnych innych podobieństw :)

Cóż mogę jeszcze więcej dodać? W sumie to chyba tylko tyle, że kogo nie było, niech żałuje :)) Było fantastycznie a atmosfera jaka tam panowała naładowała moje akumulatory aż do granic :)a może nawet i bardziej ;)

Całuję,
Lilly


7 komentarzy:

  1. Czytam i mam wrażenie, że trafiłam gdzieś indziej. :( Nikt mnie nie witał, musiałam sama złapać kogoś żeby odpowiedział mi na pytania, nikt mi niczego nie zaproponował, przy napojach i babeczkach nie było nikogo, a jedyny moment kiedy dziewczyny tańczyły, był kiedy próbowałam wyjść. A że tańczyły w drzwiach, to skutecznie mi to uniemożliwiły. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? Jestem mocno zaskoczona... Przykro mi, że nie trafiłaś dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy mogłaby jakaś miła duszyczka podać mi numer do Pani Kasi...bo szukałam w internecie, ale nie mogę znaleźć, a z miłą chęcią bym do niej się wybrała, żeby okiełznała moje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z informacji jakie posiadam niestety Pani Kasia już nie przyjmuje... Osiągnęła kolejny poziom rozwoju i teraz będzie szkoliła swoje następczynie :) Natomiast ze swojej strony mogę śmiało polecić Panią Martę, która reguluje brwi właśnie w Sephorze przy Marszałkowskiej :) a aby się do niej umówić wystarczy zadzwonić pod numer Sephory 22 / 826 12 32 lub 22 / 826 12 33 :) Powodzenia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie z takiej trochę innej beczki, nieco wstydliwe - bo mam dość w cholerę dziwne brwi - szerkie nad okiem i czarne, a praktycznie nie widoczne na stronie łuku - i zastanawiałem się, czy w BB by coś z tym zaradzili i "wymodelowali" te brwi, by nie zmienić mi łuku i by to naturalnie wyglądało - w końcu jestem chłopakiem i nie chciałbym by to była zmiana rzucająca się po oczach, o niteczkach nie wspominając :D Czy p.Kasia Bogdańska by coś z tym zaradziła i wg. Ciebie czy mają jakiekolwiek doświadczenie z tego typu sprawami u facetów? Z góry dzięki za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany, w pierwszej kolejności wybacz za opóźnienie w odpisywaniu, ale sam wiesz - majówka itd. ;)

      Co do Twojego problemu to myślę, że spokojnie możesz udać się do czy p. Marty na Marszałkowskiej czy do p. Karoliny w Złotych Tarasach i coś poradzą by nie były one potem zbyt rzucające się w oczy (jak wspominałam wcześniej p. Kasia już brwi nie robi... :( ) ale szczerze mówiąc nie wiem czy robiły już brwi Panom ;) ale do odważnych świat należy :)

      Powodzenia i czekam na efekty :)

      Usuń
  6. Witam, z powodu choroby wypadly mi wloski na brwi i nie mam polowy jeden brwi - czy w Brow Bar (u kogo???) ktos by mnie nauczyl jak wykonac makijaz brwi / wyregulowac jedna a dorysowac druga brew, zeby nie rzucalo sie to w oczy?

    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń