czwartek, 26 września 2013

Kalendarze

Kochane,

nowy rok zbliża się wielkimi krokami. Najlepiej widać to po wejściu do salonu prasowego, gdzie wszelkiego rodzaju czasopisma, już teraz zaczęły wypuszczać kalendarze, jako dodatki do nowych numerów. Na razie, moją uwagę przykuła agenda Czasopisma Pani. Nie uważacie, że jest urocza? :) Nie jest duża, mieści się spokojnie do torebki - a o to przede wszystkim chodzi, czyż nie? :) Nie ma w nim niepotrzebnych wkładek, które tylko zwiększają ciężar kalendarza. Jest według mnie i poręczny, i praktyczny, ale przede wszystkim ładny i elegancki. No i ta okładka ;)



Czekam z niecierpliwością na propozycje pozostałych czasopism :)

Całuję,
Lilly

6 komentarzy:

  1. A ja od tego roku sama robię sobie kalendarz :) Z zeszytu :) "Kupne" nie zawsze są takie, jak bym chciała, a taki samodzielnie przygotowany "pasuje jak ulał" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie~! :) A jaki on konkretnie będzie? Możesz zdradzić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten co mam teraz jest bardzo prosty - zeszyt w kratkę ze stronami podzielonymi na dni - 1 strona to 1 tydzień. Na przyszły rok chcę trochę inaczej zrobić, ale jeszcze do końca nie wymyśliłam jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewne w mniejszym lub większym stopniu dostosujesz go na potrzeby swojego bloga, co byłoby bardzo dobrym pomysłem ;) Jak będziesz już go miała gotowego, chętnie spojrzę i zaczerpnę inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten kalendarz i bardzo mnie rozczarował...w kalendarzu umieszczono aforyzmy Marii Czybaszek, które są o tym jacy faceci są straszni i zdradzają. Jeżeli to ma być moim motywem przewodnim roku 2014 to dziękuję i czekam na inne kalendarze :/

    Asia J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o aforyzmy, to masz rację - oprócz dwóch czy trzech, są one dość tendencyjne, ale jak to mówią "co kto lubi" ;) Według mnie okładka zawsze zobowiązuje i tak faktycznie powinno być i w tym przypadku - skoro nawiązuje ona do stylu retro, to autorzy mogli się już pokusić o różnego rodzaju cytaty gwiazd z tamtego okresu. A najlepiej polskich gwiazd :)

    OdpowiedzUsuń