wtorek, 2 października 2012

Betty Q and Crew

Kochane!

"Nadejszla" ta wiekopomna chwila, kiedy bez strachu mogę się Wam do czegoś przyznać :) Otóż od jakiegoś czasu zaczęłam uczęszczać na zajęcia z burleski :) nie chciałam się tym chwalić, zanim sprawdzę jak się w tym czuję, czy nogi mnie nie zawodzą, czy nie przynoszę wstydu sama sobie ;) dziś jednak mogę stwierdzić z całą stanowczością, że naprawdę mi się podoba i nie idzie mi chyba tak źle! Ba! Nawet myślę o dalszej karierze w tym kierunku ;) Te ruchy, te kroki, spojrzenia - myślę, że jest to idealny sposób na wyzbycie się kompleksów czy tych barier w głowie, o których niedawno pisałam. I wbrew pozorom nie trzeba z tym wychodzić do ludzi, na zewnątrz - o tym czy dziewczyna chce się zaprezentować szerszej publiczności decyduje sama, a do tego czasu po prostu otwiera się na samą siebie.

Nie sposób przy okazji zareklamować szkoły, do której uczęszczam - Oh La La. Pomieszczenia są świetnie przystosowane do klimatu danych zajęć. W sali, w której odbywa się burleska są klimatyczne krzesła, radio i kilka innych nie za dużych bibelotów, które nadają pomieszczeniu klimat burleskowo - pin-upowy :)
Jedynym mankamentem samej szkoły to przebieralnia - brak szafek i mało miejsca do przebrania - ale to szczegół ;)

Tak się rozpisuję na temat szkoły a nic o instruktorce/mentorce burleski ;) Traf chciał, że zapisałam się do samej Betty Q., którą zapewne kojarzycie z występu w Mam Talent. Nie powiem, jest dość wymagająca - ale to dobrze, bo i burleska wbrew pozorom taka jest. Natomiast same zajęcia mijają zbyt szybko a atmosfera zawsze jest radosna. No i próbujemy za każdym razem przemóc dominującą jeszcze w nas nieśmiałość! Bo czym innym jest otworzyć się przed Ukochanym, gdy w sypialni jesteście tylko wy dwoje i przygaszone światła, a czym innym jest sztuka uwodzenia przy sali pełnej kobiet w pełnym świetle ;)

Dziś odbędzie się występ instruktorki mej Betty Q. wraz z dziewczynami, czyli and Crew ;) w Klubie Komediowym Chłodna (ul. Chłodna 25). Show odbędzie się o dwóch godzinach: 19 i 21. Wiem, że rezerwacji biletów można dokonać pod adresem e-mail: komedia@chlodna25.pl

Jeśli tylko macie ochotę zobaczyć jak wygląda burleska na żywo, to wpadajcie! Ja tam będę na pewno!

Gros Bisous!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz