środa, 24 października 2012

Rękawiczki

Pochwalę się :) a co! :)

wczoraj doszła w końcu do mnie moja pierwsza przesyłka z Ebay'a :)  nie powiem, bałam się co zastanę w środku - wiecie jak to jest, jak kupuje się rzeczy z drugiego końca świata ;) nigdy nie wiadomo... ale wbrew wszystkiemu zostałam bardzo mile zaskoczona! wręcz sponiewierana w momencie, gdy zajrzałam do środka.Oto co ukazało się mym oczom:


Już tłumaczę :) Jest to przedmiot o długości mniej więcej 4 cm (bez łańcuszka) i służy do trzymania rękawiczek. Glove holder używany był właśnie w latach 40. i 50. XX wieku. Przypinało się go do swojej torebki i rękawiczki nie dość, że były zawsze pod ręką, to jeszcze w maleńkiej torebce nie zajmowały niepotrzebnie miejsca. Nie wspomnę to nawet o kunsztownym wzornictwie :)

A tu przykłady innych trzymaków z serwisu Ebay :) 



Lilly

2 komentarze:

  1. bardzo ładny glove holder :)
    nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! haczyk do podwieszenia torebki pod stołem widziałam, ale tego - w życiu ;)
    Wrzucisz zdjęcie z rękawiczkami? Ciekawa jestem jak wygląda gdy "jest w użyciu" ;)

    ps moje logo po prawej stronie! :D dziękuję bardzo bardzo :D

    Pozdrawiam!
    S

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że wrzucę :) może nawet jeszcze dzisiaj :)

    a co! Pewnie, że jest Twoje logo po prawej stronie :) nie ma za co :)

    całuję,
    Lilly

    OdpowiedzUsuń